PROBLEMEN

ER IS EEN BLOKJE LOSGEKOMEN, EEN DRAAD GEDEUKT...

Verwittig ons steeds vooraf als er iets loskomt of misloopt. Zo geeft u ons de kans tijd vrij te maken om u verder te helpen. Zelfs als u al een volgende afspraak hebt, telefoneert u best als er een herstelling nodig is, zodat we er rekening mee kunnen houden bij uw volgende consultatie. Indien een langere afspraak nodig is, kunnen we u een nieuwe afspraak geven. Daarvoor moet u meestal overdag tijdens school- en werkuren komen.

WAT ALS ER EEN GECEMENTEERD BANDJE LOSKOMT?

Laat het loszittende bandje gewoon zitten tenzij het helemaal is losgekomen. Neem contact op voor een nieuwe afspraak. Er kunnen immers voedselresten en bacteriƫn tussen uw bandje en uw tand kruipen, waardoor er een gaatje kan ontstaan. Indien u elastieken moet dragen, laat deze dan uit.

WAT ALS ER EEN DRAAD IN UW WANG PRIKT?

Bedek het storende deel met zachte was (wax) of – indien u dit niet bij de hand hebt – met suikervrije kauwgom. Neem contact op met de praktijk om de draad terug in te korten of -indien hij verschoven is- terug op zijn plaats te schuiven.

URGENTIES EN WACHTDIENST

Indien er tijdens de openingsuren van de praktijk iets fout loopt, neem dan contact op met de praktijk.

Indien u op zaterdag, zon- en/of feestdagen een probleem hebt, kan u de orthodontist van wacht contacteren via het nummer 070 22 20 88 en dit tussen 10.00 en 12.00u.

WE GEVEN U GRAAG EEN MOOIE GLIMLACH